|

Develop your career

Branża IT nie jest Ci obca? Masz już doświadczenie zawodowe, ale szukasz miejsca, które dostarczy Ci więcej realnych możliwości rozwoju? GSK IT zaprasza do współpracy! Międzynarodowe środowisko pracy, wymiana doświadczeń oraz liczne szkolenia rozwiną Twoją wiedzę ekspercką i umiejętności miękkie. Natomiast stabilność zatrudnienia, elitarne grono współpracowników oraz międzynarodowa renoma firmy wpłyną na jakość i standard Twojej pracy. Dołącz do wybITnych i rozwijaj swoją karierę w GSK IT.

Co Cię czeka?

1

Praca w międzynarodowym i wielokulturowym środowisku

2

Rozwój wiedzy eksperckiej poprzez uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach

3

Możliwość udoskonalenia umiejętności zarządzania, by stać się efektywnym liderem

Poznaj ścieżkę zawodową naszych wybITnych pracowników!

Scroll down

Nasi pracownicy

"W GSK IT znajdą dla siebie miejsce zarówno osoby nastawione na budowanie wiedzy eksperckiej, jak i takie, których główną ambicją jest rozwijanie umiejętności liderskich."

"GSK IT to nie tylko miejsce pracy. To także ludzie tworzący wspaniałą atmosferę."

"Ogromne możliwości rozwoju zawodowego, jak i personalnego są nieocenionym atutem pracy w GSK IT."

"GSK IT to firma, która daje naprawdę wiele możliwości rozwoju."

Mikołaj Kamiński

Informatyka

Politechnika Poznańska

@GSK IT: IT Manager, Global Backup Service Operations

Rozwinięte kompetencje:

  • Umiejętności komunikacyjne
  • Zarządzanie zespołem
  • Zarządzanie serwisem

Historia Mikołaja

Pracę w GSK IT rozpocząłem w 2005 r. jako Administrator serwerów Windows. Przez ponad 10 lat w GSK IT zajmowałem różne stanowiska w kilku obszarach IT, a obecnie pracuję na stanowisku IT Manager, Global Backup Service Operations i wspólnie z moim odpowiednikiem w Kuala Lumpur zarządzamy serwisem globalnie. Zespoły IT w GSK świadczą usługi dla bardzo szerokiego grona odbiorców wewnętrznych, wspierając swoją wiedzą oddziały GSK na całym świecie. W mojej pracy doceniam to, że daje ona szansę zarówno na rozwój umiejętności technicznych, jak i miękkich. Mam możliwość poszerzać swoje zdolności kooperacji i komunikacji w wielokulturowym i wielonarodowym środowisku oraz dążyć do osiągania wspólnych celów, które w ostatecznym kształcie przekładają się na produkcję leków służących zdrowiu pacjentów.

Wiesława Ruta

Informatyka

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

@GSK IT: IT Head, Incident, Problem and Change Management

Rozwinięte kompetencje:

  • Zarządzenie międzynarodowym zespołem
  • Six Sigma Black Belt
  • ITIL Expert

Historia Wiesławy

Swoją przygodę z GSK rozpoczęłam w 2005 r. na stanowisku Server Information Analyst. Moja kariera rozwijała się dynamicznie, dzięki czemu przez ten czas miałam okazję pracować w różnych zespołach oraz uczestniczyć w wielu ambitnych projektach. Od 2015 roku obejmuję funkcję IT Head w obszarze Incident, Problem and Change Management. W GSK IT najbardziej doceniam możliwość pracy w wielokulturowym środowisku oraz liczne inicjatywy wewnętrzne firmy. Szkolenia, warsztaty, czy chociażby Orange Day – czyli dzień wolontariatu, to tylko przykładowe wydarzenia, w których możemy brać udział. Dzięki temu, mamy okazję wzajemnie się inspirować oraz integrować jako zespół, co czyni pracę tutaj prawdziwą przyjemnością.

Grzegorz Nowaczyk

Informatyka

Politechnika Poznańska

@GSK IT: Head of Threat Intelligence

Rozwinięte kompetencje:

  • Zarządzenie międzynarodowym zespołem
  • Budowanie oraz zarządzanie złożonymi usługami
  • Dogłębna wiedza z obszaru bezpieczeństwa informacji

Historia Grzegorza

Do podjęcia pracy w GSK IT zachęciła mnie ugruntowana pozycja firmy zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku, profesjonalna atmosfera podczas rozmowy kwalifikacyjnej oraz zaproponowane warunki zatrudnienia. Pracuję tutaj już 10 lat i moja ścieżka kariery kształtuje się dynamicznie w dopasowaniu do moich ambicji rozwojowych. Swoją przyszłość zawodową w dalszym ciągu wiążę z pracą w GSK w obszarze bezpieczeństwa IT. Uważam, że ogromne możliwości rozwoju zawodowego, jak i personalnego są nieocenionym atutem pracy w GSK IT. Co więcej, bardzo cenię przyjazną i wspierającą atmosferę w biurze oraz możliwość codziennej komunikacji w języku angielskim.

Sebastian Szuber

Informatyka, Rozproszone systemy komputerowe

Politechnika Poznańska

@GSK IT: European Database & Unix Support Manager, Global Siebel Technical Manager, CRM Service Manager – Europe, CRM Service Manager – MEA, Head of Siebel Competency Center, Head of Veeva CRM Competency Center

Rozwinięte kompetencje:

  • Umiejętności komunikacyjne
  • Zarządzanie globalną usługą
  • Praca z użytkownikami biznesowymi

Historia Sebastiana

Wcześniej pracowałem w kilku firmach związanych z IT, ale funkcjonowały one tylko w Polsce. GSK IT pozwoliło mi działać globalnie. Najbardziej podoba mi się to, że będąc w dziale IT, mam możliwość podejmowania się wciąż nowych zadań. Poznaję też różne stanowiska i zawody. Co ważne, w GSK IT zwraca się uwagę na kulturę pracy. Każdego dnia chcemy, aby nasze usługi były jak najlepsze, ale wystrzegamy się przysłowiowego „wyścigu szczurów”. Nie bez znaczenia jest również to, co dostarczamy jako firma. Produkowane przez nas leki nierzadko ratują życie. Zaczynając tutaj pracę, zajmowałem się administracją infrastrukturą, a później globalną aplikacją. Zarządzałem też globalnym serwisem i usprawniałem nasz biznes. Teraz przede mną kolejne wyzwania – mam nowy zespół i nową aplikację, nad którą pracujemy. Za dwa lata chciałbym z czystym sumieniem powiedzieć: to działa! Wtedy zacznę szukać kolejnych ciekawych zajęć - cały czas w GSK IT.

Przeczytaj pozostałe historie:

Przymierz się do nas

Aplikuj

1

2

3

 

4

 

5

 

6

1

Sprawdź tutaj nasze otwarte rekrutacje. Wśród wielu interesujących stanowisk w GSK IT, z pewnością znajdziesz ogłoszenie, które najlepiej będzie odpowiadać Twoim oczekiwaniom.

2

Wyślij CV i list motywacyjny. Nasz zespół HR przeanalizuje Twoją aplikację, zajmie to około tygodnia od momentu zamknięcia ogłoszenia rekrutacyjnego.

3

Jeśli Twoja aplikacja będzie odpowiadała naszym wymaganiom, zespół HR zapozna managerów rekrutujących z Twoim CV.

4

W przeciągu 3 tygodni zaprosimy Cię na pierwszą rozmowę rekrutacyjną – wywiad telefoniczny.

5

W przeciągu 2 kolejnych tygodni zaprosimy Cię na rozmowę z managerem.

6

Informację zwrotną poznasz w przeciągu 5 kolejnych dni.

W GSK IT tworzymy środowisko wybITnych ekspertów IT, którzy na co dzień dostarczają globalne serwisy dla wszystkich oddziałów GSK.

Jako część międzynarodowego koncernu farmaceutycznego, pracujemy w zróżnicowanej kulturowo, geograficznie i językowo społeczności, wspierając około 100 000 pracowników i ponad 20 000 systemów w całej firmie. Aktualnie w Poznaniu zatrudniamy ponad 500 wysoko wykwalifikowanych specjalistów.

POZNAJ NAS LEPIEJ! Odwiedź gskit.pl